عابر بی ادعا

بدون شرح

عابر بی ادعا

بدون شرح

نمی دانم چه حسی بود..

 

با عجله از تالار اومدم بیرون و با داماد (دوستم) خوش و بشی کردم و بهش تبریک گفتم رفتم بیرون و کنار درخت کاجی که روبروی تالار بود و ماشین عروس رو زیرش پارک کرده بودن ایستادم دختربچه خوشکلی از در تالار بیرون اومد و با ناز خاص کودکانش خودش رو به ماشین عروس رسوند توی اون لباس توری سفید مثل یه عروس خوشگل شده بود رفت و جلوی کاپوت ماشین که با گل های زرد قشنگی تزئین شده بود ایستاد، ربان های خوش رنگ صورتی رو مرتب کرد و یه شاخه از گل ها رو برداشت و روی پنچه های پاش بلند شد و به زحمت اون رو بین شیشه و برف پاکن گذاشت برگشت عقب و برنداز کوتاهی کرد لبخند زد و یه شاخه گل دیگه هم برداشت و زیر برف پاکن دوم گذاشت بعد با متانت فوق العاده قشنگی وارد تالار شد وقتی روی فرش قرمز تالار قدم بر می داشت فقط دلم می خواست یه بار دیگه برگرده تا ببینمش! مات و منگ و مدهوش غرق در افکار خودم بودم که دختر بچه کوچیک دیگه ای با لباس های رنگ و وارنگ آهسته نزدیک ماشین عروس اومد و مثل گنجیشکی که می خواد دون برداره همه جا رو بر انداز کرد آهسته آهسته خودش رو به ماشین نزدیک کرد و با احتیاط کامل برف پاکن رو بلند کرد و یه شاخه گل رو برداشت و دوید سمت تالار! نا خوداگاه زیر لب لبخند زدم اونطرف پسربچه ها غرق بازی بودن و سر این که کی رئیس باشه دعوا می کردن.. از لابلای شلوغی یه پسر بچه هق هق کنان و بهانه گیر خودش رو به من رسوند و انگشتای دستم رو گرفت و با گریه گفت: بابا! بابا! نشستم و گرفتمش توی دست هام و گفتم چی شده عزیز دلم.. هق هقش قطع شد و بعد یه مکس کوچیک مثل این که ازم ترسیده باشه دوید سمت باباش که داشت از درب تالار خارج می شد!! بلند شدم و با چشم تعقیبش کردم همه دنیا توی دلم تنگه..

نظرات 10 + ارسال نظر
ماه پیشانو سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:22 ب.ظ http://mahpishano.blogsky.com/

بمیرم الهی عزیز دلم
تبادل لینک؟

خوش آمدید..
از وبلاگتون دیدن کردم، خوشحال می شم..
ممنون که آمدید . خدانگهدار

ما سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:49 ب.ظ http://mahpishano.blogsky.com/

کاوه جان با چه اسمی لینکت کنم

عابر بی ادعا

سوگل چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ق.ظ http://www.yaddasht88.mihanblog.com

اینجور اگه پش بره هر چی بچس بیاد یه گل بکنه که دیگه اون ماشین عروس ماشین عروس نمیشه هاااااااااا حالا شما هی تو حس خودت بمون!!!!
به به تا باشه از این مجالس

نمی دونم چرا از حرفتون خندم گرفت
اصلا حواسم نبود تو حال خودم بودم ..

ماه پیشانو چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ق.ظ http://mahpishano.blogsky.com/

دیر گفتی کاوه جون
بااسم کاوه لینکت کردم
ببخشید

خواهش می کنم ممنون

ماه پیشانو پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:35 ب.ظ http://mahpishano.blogsky.com/

نه شما فکر کنم این قضیه خیلی روت تاثیر گذاشته ها
آپ کن داداشی

بعله ، چشم من هم داشتم به همین فکر می کردم

lili جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:29 ق.ظ http://lost-heaven.blogfa.com

akhiii ishallah 12gholoo bache dar shin dige too in hessa nemirin

آها..
باید بگم ممنون الان؟!
چیزه میگم دعا بود دیگه..

ماه پیشانو شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:46 ق.ظ

کاوهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ
ککککککککککککککککککککککککککککککککننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

آآآ
اوم!!
چیزه، بعله چشم!! جسارتا چیزه میگم من تو رفتارتون دقت کردم زود ناراحت میشین، شرمنده واستون بده حالا ما یه وختایی می ریم نیستیم دیگه این همه دوستان ( مثل مدیر محترم وبلاگ یاداشت های یک دختر سر به هوا-) تشریف می برن مرخصی مام دل داریم خو..

ماه پیشانو شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ق.ظ

در ضمن من روزی دو بار آپم داداشی

ماه پیشانو شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ب.ظ

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآخ کاوووووووووووووهههه

شرمنده

lili چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ق.ظ http://lost-heaven.blogfa.com

salam bebekhasid ye soale ye name khoosoosi dashtam azatoon faght chon neveshtin irani azatooon miporsam age khastin javab bedin age na ham ke hichi
shoma ba nima irani nesbati darin ?

سلام، خیر من با ایشون نسبتی ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد