عابر بی ادعا

بدون شرح

عابر بی ادعا

بدون شرح

آنفولانزای نوع جدید new anfooolanza

 

 حالمان خیلی بد است حالت تنوع داریم همین چند وقت پیش رفتیم وبگاه یکی از دوستان که  

البته ایشان هم حالشان خیلی بد بود خیلی هم که نه در همین حد که مختصر بد و بیراهی به ادم و عالم گفته بودند که چرا امسال ماه رمضان زود شروع شده دیر تمام می شود و اصلا چرا باید 31 روز روزه بگیرم و این مسئولین چکاره هستند و چکار می کنندو از این حرف ها.. 

 راستی ما خودمان هم خبر نداشتیم که آدم ها گاهی دوس ندارند تنهاییشان را با هیچ کس قسمت کنند تا همین یکی دو روز پیش که زدیم به درخت یعنی ماشین آقا جان را زدیم تو دیفال و بعدش که آقاجان کلی اصرار داشت ما تنهایی مان را باهایشان قسمت کنیم اصلا دوست نداشتم و حتی پسر داییمان را التماس می کردیم ما را ببرد یک جایی که یک چند روزی نباشیم یعنی باشیم ولی خیلی مشتاق بودیم که تنهاییمان را ببریم یک جایی که قسمتش نکنیم.. 

ما نمی دانیم چرا هر وقت می آییم یک بحث جدی بکنیم می خوریم به آن فاز طنز و در کل خوشمزه می شویم و انگار یک چیزیمان می شود بی خودی همین طور دور خودمان تلو تلو می خوریم ببینیم کی غصه ای چیزی دارد ما برایش غصه بخوریم حالت تنوع مان را هم که گفتم می ماند آهان !! ربنای شجریان که همه اش میاد توی ذهنمان که چرا دیگر شجریان ربنا نمی خواند! راستی نمی دانیم بعد از آن خنکای اول رمضان چی شد ییهو هوای منطقه ما جیز شده یعنی داغ شده در حد کوره آجر پزی و این ها در کل حالمان خیلی بد است من که فکر می کنم آنفولانزایی چیزی باشداز همان هایی که بین انسان و pc مشترک است ..

نظرات 5 + ارسال نظر
سوگل یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:55 ب.ظ http://yaddasht88.mihanblog.com/

سلام
حالی به حولی شما از نظر تشخیص بنده! دلیلی جز دو هوا شدن ندارد!!! و همچنین اینکه اگر کسی تنهایش را نخواهد قسمت کند نمی زند ماشین آقاجان را درب و داغان کند که..!
از آن وقتی که ما از خدا تشکر ویژّه ای داشتیم (بابت خنکای هوا)فک کنم خدا خواسته یک ضدحال اساسی به ما و به بقیه بندگان خوش خیالش بزند! که از همینجا اعلام می کنم خدا دستمریزاد زدی تو کار حال گیری اساسیا!
ما که از خیر و شر این ربنا گذشتیم شما نیز بگذر چون این نیز بگذرد!
قلمت توانا

و علیکم السلام و رحمه الله
اولا نا حالی به حولی نداریم این یک هر جوری هس شوما دنبال اینی که عیب رو بچه مردم بزاری
ثانیا آقا جان هی می خواد تنهایی ما را قسمت کند نه ما آن مختر له شدگی جلو خودرو هم قضا قدری چیزی بوده لابد که ما وسیله الهی شده ایم این که دیگر عصبانیت ندارد!!
ثالثا شما تشکر نکنی نمیشه؟! اصلا ببینم این آمفولانزا اولین بار از کجا آمد..

lili سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:11 ق.ظ http://lost-heaven.blogfa.com

salam
badtar az hame midooni chiyeeeee
ke o oje shooolooghi bekhii tanha bashiii amma nashe ta ye zare miri ye goooshaii hame migan chi shode ?! halet khooobe chera geretaiii ?!

be jane khodam hichim nist hala mage dast bardaran melat

سلام عرض شد
به رسم ادب
بابا چه عجبُ خوش آمد ویژه مدتی نمی نوشتید دلتنگ شده بودیم خوش اومدین صفا آوردین

lili جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 ق.ظ

salam khooobin ?!


engar hala shoma nistin neminevisin

سلام
خوشحالم از این که می بینم به یاد ما هستید
بابت این مدت عذرخواهی می کنم کمی سرم شلوغ بود
انشالله هستم در خدمت شما

لاله شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:06 ق.ظ http://nocomment.blogsky.com

من فکر کنم که فقط فهمیدم که اخرش هم نتونستید تنها باشید.

اره؟

راستش رو بخواهید.. خیلی تلاش کردم اما الان که خوب می کنم آره حقیقتا نتونستم هر چند همه چیز به خیر گذشت

بهاره یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:14 ق.ظ http://azgil-11.blogsky.com

منم همین طوریم وقتی ناراحتم میزنم تو فاز سرخوشی الکی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد