عابر بی ادعا

بدون شرح

عابر بی ادعا

بدون شرح

چه خبر از شما؟!!

لطفا "جدی نگیرید!" 

 

در بهشت از دست رفته عاشقانه های یک الاغ خر را علم معرکه کرده اند و می گویند چیزی شبیه آنچه در قلعه حیوانات رخ داد (کودتا) در پیش است و فی الواقع معلوم است که قیمت علف و ینجه و کاه بالا خواهد رفت این خر بی حیا اذعان کرده  آدم ها عاقل تر و باهوش تر از آنچیزی هستند که در گذشته بوده اند و حیله ها و دروغ هایشان هم بزرگتر شده است - یعنی بعله آن ها هم در گذشته مثل ما بوده اند - کاری نمی توان کرد در هرحال ما با مدیر این وبلاگ اظهار هم دردی می کنیم و برایشان آرزوی موفقیت داریم هر چه باشد علاق همان خر است و خر همان علاق است انتظار دیگری از این علاق خر نمی رود امیدواریم هر چه زودتر شر این قائله بخوابد و سر از تن این جانی جدا کنند.. 

 

 

 

اگر پی گیر حوادث اخیر وبلاگ یاداشت های یک دختر سر به هوا (گوگولی قدیم) باشید حتما متوجه یک سری تحولات عجیبو غریب در این وبلاگ شده اید چرا نویسنده ای که خود را روزانه نویس می داند روزها است نمی نویسد؟ و اگر هم می نویسد با این ادبیات تند سخن می گوید؟! شاید شما این را یک نقد شخصی بدانید اما به نظر من بعد از آن بعد الظهر سگی و خری همه چیز عوض شد شاید هم ژای یک گانگستر در میان است که آمده است تا تصور همه ما را نسبت به آنچه که تا امروز می دیده ایم عوض کند.. وگرنه این شبکه های مخوف و عضیم (بخوانید عزیم ) اجتماعی مثل فیس بوک، فیلتر شکن ها (خدا به خیر کند که به خاطر این مقاله فیلتر نشویم) و این رفت آمد های مشکوک - مخصوصا آن آقایی که تلوزیون عزیز میهنمان را باعث کاهش قدرت تعقل و کوته بینی می داند - چیست؟ و چه معنایی می دهد در ضمن من بیشتر از همه نگران تاول پاهای مدیر محترم این وبگاه (آمدیم بگوییم وبلاگ دیدیم همچین وبلاگ وبلاگ هم نیست گاه گاهی میایند یک چیزهایی می نویسن و می روند گفتیم وبگاه) هستیم می ترسیم خوب نشود بروند جدی جدی - به توصیه همین به ظاهر دوستان شرورشان - این کفش های تق تقی را بکوبند به سر مغازه دار بدبخت فلک زده از همه جا بی خبر - منظورمان از همه جا همان فیس بوک و وبلاگ و اینترنت است - راستش را بخواهید نگران دوست محترممان در این وبلاگیم ایشان به سر ما حق دارند کاش از این گروها و تفکرات "فیس بوکی شان" فاصله بگیرند و به حرف دوستان دلسوزشان گوش بدهند..  

  

 

سرکار خانم ماه پیشانو من کاری به این حرف ها ندارم غضنفر هر - صدای سوت ممتد - ی هست برای خودش هست  بی زحمت طوطی بلبل زبانتان پیدا شده (بی زحمت در این جمله تاکیدی است) بیایید ببرید هر چه از دهنش در آمد نثارمان کرد ضمنا روی عقاید سیاسی مان هم خیلی اثر مخربی گذاشته حرف های زشت یادمان می دهد و  ما از گفتنشان معذوریم ضمنا یکی دو بار است که داریم می رویم سر قبر اموات فاتحه بخوانیم می خوریم زمین نمی دانیم این هم به نوشته های شما ربطی دارد یا نه؟!! در هر حال ممنون که توی پست هر هر و کر کرتان به هیچ قومیتی توهین نکرده اید  واقعا خیلی ممنون!! البته فقط یکی من و یکی ننه قلی این نظر را داریم و بعضی ها بعضی چیزهای دیگر اهم اهم می گویند که _سر بسته بگویم پست قبلی تان همچین کمی بو دار بود ببینم سیبزمینی پیازی چیزی سرخ می کردید قبل از این که این پست را بنویسید؟!! آخر جوجه جونجیشک و جنجل چه ربطی به 22 بهمن دارد؟!!!- بعله خدا خیرتان بدهد که رسما آن بالا  ننوشتید ترکها -صدای شیپور و جیغ و داد و غیره ممتد!!-  

 

راستی "دلمان برای خیلی ها تنگ شده"  

  

 

 

پایان

نظرات 5 + ارسال نظر
مرتضی یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:26 ب.ظ http://lovedesign.blogsky.com

سلام خیلی جالب بود ایول به منم سر بزن
خوشحال میشم

قربان شما؟!!
چیهههههه؟!! جدیدا همه تحویل می گیرن ما رو..
بابا خوش اومدی داش مرتضی صفا آوردی

lili دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ق.ظ http://lost-heaven.blogfa.com

salam


jaleb neveshti va mamanooon az ezhare hamdardit amma bayad begam olaghaha ba kharha fargh daran olaghe ma ke ashegh shod esmash ra gozashtan olaghe khar ...


shoma che ye shabe faaal shodinaaa

chanta chanta up mikonid !?

سلام!!
اوخ اوخ اوخ..
پس ماجرا سیاسیه؟
بابا ما حرفمونو پس گرفتیم اصلا ایشون اسب نجیبن خوبه؟! اصلا می خواین یه مقاله بنویسم همچین پر طول و تفسیر در نقض اون قبله و همه چیز رو هم به گردن بگیرم؟!!

سوگل دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 ق.ظ http://www.yaddasht88.mihanblog.com

نمی خواستم جدی بگیرم! ولی خو حقو به ما بدین دیگه اینطوری درباره ؛؛وبگاه؛؛ ما اظهار نظر می شود بعد ما هم که نباید جدی بگیرم!! آخر می شود؟! راستش را بخواهید بعد از آن پست که اسمش را نمی خواهیم بیاوریم...! کلاْ تفکرات ما درباره وبلاگ و نوشتن و اینها دچار یک سری تحولات شد که باعث این تصیمیم در ما شد که دیگر ننویسیم!!! ولی بعد دیدم آخر حیف است وبلاگی را که با هزار جان کندن به این مراتب رسانده ایم را به امان خدا رها کنیم و یا گوش شیطان کر حذف کنیم!! یه جورایی نامردی محسوب می شود!! البته این تحولات عظیم ناشی از اعتقادات و عقایدی است که بعد از رفتن به اعتکاف بیدار شده اند و پا به عرصه وجود گذاشتند و خودی از خود نشان داده اند!
خلاصه اینکه ما به حرف هیچ کدام(به قول شما) دوستان شرورمان نیستیم و کار خودمان را می کنیم و قرار هم نیست این کفش را بر سر کسی بکوبیم تازه دارد از این کفش خوشمان می آید! دردش هم کمتر شده!!!
فیس بوک لعنتی را هم خیلی دوست داریم ترک کنیم ولی همچین هم پایبدش نیستم اگر وقت داشتیم سری می زنیم و لایکی می زنیم اگر نه هم که قیدش را می زنیم!!
خیلی خیلی ممنون بابت نگرانی به جا و به حقتان ببخشید اگر این همه پرحرفی کردم. این حرفها بدجور تو دلم گیر کرده بود دوس داشتم یه جایی بگم که این پست شما تلنگری بود!!

دقیقا سی ثانیه بعد از این که شما در بخش نظرات نوشتید حرف هاتون رو شنیدم (از واژه شنیدم بیشتر خوشم میاد تا واژه خواندم چون حس زنده بودن به انسان دست می ده) منتظر بودم که تشریف بیارید و حرف هاتون رو بزنید خوشحالم که اعتکاف برای شما معنویت به همراه داشت می دونید که شبکه های ارتباط جمعی مثل وبلاگ ها و .. جنبه حاشیه ای و ضمنی دارن و از این بابت برای کسی مهم نیست که فلانی اصلا چه کاره هست چه شکلی هست از کجا اومده و قراره تا کی و راجع به چه چیزی بنویسه ما تا وقتی می نویسیم هستیم و همین که توی دنیای مجازی گم شیم دیگه همه چیز تمومه .. لااقل من این مسئله را خوب می فهمم. اما راجع به شما : من با حفظ همین سمت (یک عابر) و در همین دنیای زودگذر (مجازی) با توجه به حس احترامی که برای شما قائلم و با تمام وجود برای شما آرزوی بهترین روزهای خوب رو دارم اما در کمال سلامت فکری .. من معتقدم ورود به جریان ها و پس آب های فکری بی محتوا آزاد در محیط اینترنت و جو روانی به ظاهر بی اثر و یا کم اثر و ایدئولوژی های مخفی در فهوای برنامه های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی مخرب ترین و خطرناک ترین نوع مواجهه ما با دنیای جدیده اصلا بگذارید شفاف صحبت کنم: "دقیقا شما رو نمی شناسم و ممکنه این آخرین روزهای نوشتن من باشه - از دید امکان - اما برای من مهم هست که سوگل (کسی که در تصویرسازی ذهنی ما فردی با صمیمیت روح حسن در اخلاق و کلام و عمق در فکر و کلام و معنویت در روح) هست همیشه دیدی عالی و کلامی روشن داشته باشه و سوگل باقی بمونه.. دنیای واقعی ، اعتکاف ، ارتباط با خدا ، پرهیز از جایگزینی دنیای مجازی با حضور واقعی روح و لمس سرچشمه پاکی ها ، نفرت از گروه های آزاد و بی بند و بار اینترنتی و ماهواره و گریه برای خودمان و دعا و تلاش برای اینکه سرباز امام زمان باشم آرزوییه که برای خودم و شما -به عنوان خواهرم - دارم. و در آخر از شما به خاطر بیان طنز این پست عذر می خوام

ماه دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ب.ظ

بابا جان من خودم ترکم گفتم یکم بخنیدیم
به حر حال شرمنده داداش

خواهش میکنم!!
ما هم شوخی کردیم اصولا من فارسم اما همه قومیت ها رو دوست دارم خصوصا بین ترک ها دوستان بزرگ و بالاقدری داشم و دارم که حتی از من بهتر بودند

سوگل پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:42 ق.ظ http://www.yaddasht88.mihanblog.com

اون پایان که نوشتین پایان این پست است یا پایان وبلاگ؟؟؟
منتظر نوشته های جدیدتون هستم
در ضمن نماز روزتون قبول

همین که به یاد ما بودید یک دنیا ممنون
من هم منتظر نوشته های زیبای شما هستم
و نماز و روزه شما هم قبول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد