عابر بی ادعا

بدون شرح

عابر بی ادعا

بدون شرح

این وعده حق است..

 

 

 

این وعده حق است و او خواهد آمد :

  

تو که می آیی آقا جان 

            دعا کن من بیچاره کوفی نباشم.. 

                                                 دعا کن آقا جان 

                                                                   دعا کن! 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
صهبانا (سعید ) سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:53 ق.ظ http://www.sahbana.blogsky.com/

سلام. از دیدار وبلاگ خوب شما مستفیض شدم و . ازاینکه مرا هم با دیدارتان سرافراز فرمایید . خوشحال خواهم شد.

با دردهای سینه ام خو کرده ام من !
بر قبله بی تابی ات رو کرده ام من !
از بس که با عطر کلامت همنیشنم
رخت دلم را پاک و خوشبو کرده ام من !
صهبانا ...

شما را که ظاهرا لطف کردید و ما را به وبتان دعوت کردید زیارت کردیم (در وبلاگتان) و ما هم مس مستنیز شدیم ممنون که سر زدی قشنگ می نویسی موفق باشی

سوگل سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:17 ق.ظ http://www.yaddasht88.mihanblog.com

ما را اندکی به فکر انداختی! بعضی وقتا یه تلنگر لازمه هر چند که کوچیک باشه!
خدا کنه ما اون بچه زرنگه باشیم!

ان شالله که همین طوره برای من هم دعا کنید..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد