عابر بی ادعا

بدون شرح

عابر بی ادعا

بدون شرح

زندگی هر چه که هست زیباست

نظرات 5 + ارسال نظر
سوگل سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:37 ق.ظ http://www.yaddasht88.mihanblog.com

فقط در برابر این تصویر می تونم بگم که سرشار از انرژی هست واسه من!
جالبه بدونی یه بار تو محیط کار اینو گذاشته بودم بک گراندم یکی اومد کلی تعریف کرد از سلیقم و این حرفا حض معنوی برد در کل
راستی واسه اون پست قبلی تصویر دلقک غمگین بعدن اضافه شد؟! درسته؟!

خو..
اوهوم اوهوم
از این که باید به تنها نظر این پست پاسخ بدم حس بدی دارم
اما از این که این تنها نظر برای شماست خوشحالم
انرژی مثبت شما ستودنیه تصاویر واقعیت های جامدی هستند که حظور ( غلط املایی ام رو اصلاح نمی کنم در حالی که بهش واقفم جالبه بدونید خیلی از اشتباهات ما تا مدت ها به صورت یک عادت باقی می مونن مثلا همین اشتباه به ظاهر ساده املایی که بارها و بارها بهش برخورد کردم اما " من اشتباهات رو دوست دارم " و بهش عادت کردم گاهی هم بهانه ای به دستم می ده تا به خودم بخندم! و غم هایی رو که فقط و فقط به من مربوط هستند رو از یاد ببرم امیدوارم بعد از این پرانتز ارتباط جمله اصلی رو از یاد نبرده باشین) شما به اون ها روح می ده و در واقع انرژی مثبتی که شما رو در بر گرفته از خود شما سرچشمه می گیره و هرچقدر این انرژی بیشتر و پر رنگ تره نشان از کیفیت بهتر زندگی شما داره.. راستی برای من دعا کنید.. (وقتی به کسی می گم برام دعا کن انتظار دارم گرمی نفس هاش رو در ملکوت ببینم از این که خیلی ها به جواب ساده " محتاجم به دعا " اکتفا می کنن متنفرم و ناراحتم میکنه جواب های اینجوری رو دوست ندارم ) با آرزوی سلامتی و تندرستی (روحی و فکری و جسمی) برای شما و خانواده محترمتان
راستی تصویر "دلقک غمگین " بعدا به پست اضافه شد .
با تشکر از بازدید شما

lili چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:30 ب.ظ http://lost-heaven.blogfa.com

salam omidvaram khoob bashin
axe zibaii boood

سلام ممنون خوبم بد نیستم از این که سر زدید خوشحالم راستی رسیدن به خیر زیارات قبول..

[ بدون نام ] شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ب.ظ

salam khoobin ?

khili vaghte up nakrdin va saram nazadin

omidvaram ke etefaghi nayoftade bashe

سلام از این که برای من نگران شدید عذر می خوام نام و آدرسی نداشتید البته گمونم بدونم کی هستید هرچی باشه هر کس که از راه برسه این سوال رو از آدم نمی پرسه بازم ممنون همیشه با خودم فکر می کردم وقتی ستاره ای در آسمان بلاگ ها خاموش می شه بقه چطور بفهمن؟! و اگر بفهمن که دیگه هرگز اون رو نخواهند یافت چه حسی بهشون دست می ده نتیجه این سوال من از خودم این بود که هرگز بهش فکر نکنم -- تقدیم گل --

lili چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ق.ظ http://lost-heaven.blogfa.com

salam bebekhsid man esmamo yadam raft bezaram
vaghti ye setare khamoosh mishe baghiye setareha ham kamnoor mishan

با سلام خوشحالم که اومدین و دوباره از ما خبری گرفتید جوابتون خیلی ادبی و قشنگ بود جوری که من شخصا جا خوردم "وقتی ستاره ای خاموش می شه بقیه ستاره ها هم کم نور می شن" حالا فکر می کنم که درست حدث زدم شما سرشار از احساس هستید ممنون که دلتنگ می شد و این که دیگران اینقدر براتون مهم اند راجع به اسم هم اصلا فکر نکنید گاهی پیش میاد شک نکردم که شمایید!

lili جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:50 ق.ظ http://lost-heaven.blogfa.com

salam roozetoon mobarak omidvaram hamoontor ke khbare ezvajetoon behem dadin a khoshhal shodam khabar bache dar shodanetoonam beshnaam pedare ayande

ممنون واقعا غافل گیرم کردید
یه تبریک وبلاگی!!
و از آرزوی قشنگتون ممنونم..
می دونم که خیلی ها وقتی دعا می کنن جوابشون از عرش به فرش می تابه و زمین رو گلستان می کنه..
منم براتون آرزوی بهترین ها رو دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد