عابر بی ادعا

بدون شرح

عابر بی ادعا

بدون شرح

دلتنگ آمدنت هستم آقا جان..

 

راستش یک جورایی دلم برای خودم تنگ شده برای اون روزهایی که مجبور نبودم اینطور لباس بپوشم و آنطور راه بروم برای روزهایی که نان خالی و ماست و گوجه می خوردیم برای روزهایی که برای چند دقیقه زودتر رسیدن به خانه مان پیاده می دویدیم و خبری از دود و دم و ترافیک نبود برای همان روزهای سختی که همه مان دور هم بودیم حیف حیف که همه چیز زود تمام می شود انگار همین دیروز بود من این طرف تو آن طرف .. حالا تو آن طرف و من هیچ کجا! خدا تو رو رحمت کنه .. 

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم شریف، خدای توفیق بده بیهوده نمیرم بیهوده نباشم باشم ولی برای تو باشم..  

آقا جان بیا که دلتنگ آمدنت هستم بیا ولی برای من بیچاره دعا کن من که جز اشک چیزی برای آمدنت ندارم خدایا شرمنده ام..

نظرات 2 + ارسال نظر
سوگل شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:01 ب.ظ http://www.yaddasht88.mihanblog.com

سخت دلتنگ شدم!!! با این بار گناه فک کنم آرزویی محالی هست شفاعت و انتظار دعا... البته این در مورد خودم صدق می کنه!!!
خیلی درگیر این دنیای مسخره شدم!!
«الهم عجل لولیک الفرج»

*یک سبد گل*

lili یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:20 ق.ظ http://lost-heaven.blogfa.com

salam yade roozaye bi riha bekhir ay kash beran roozahye hezar range doorooghi kazeb biyad oon roozaye yerange ashna
شاید ان روز که سهراب نوشت
تا شقایق هست زندگی باید کرد
خبری از دل پر درد گل یاس نداشت
باید اینطوری نوشت : چه شقایق باشد , چه گل پیچگ و یاس , جای یک گل خالیست
تا نیاید مهدی زندگی زیبا نیست
میلادش مبارک [گل]

*یک سبد گل*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد